De menselijke factor wordt vaak vergeten in transitieprojecten op het vlak van Service Management en tooling. Zonder rekening te houden met de adoptie-aspecten hebben dergelijke projecten echter vaak weinig kans op succes en al helemaal niet op het creëren van een stabiele omgeving voor een duurzame nieuwe manier van werken.
Tijdens deze workshop bespreken we hoe we op een praktische manier rekening kunnen houden met deze menselijke factor. Omdat we van interactie houden, bespreken we graag uw uitdagingen en delen we onze ervaringen.
Voor deze workshop heeft u de keuze uit twee online sessies: Dinsdag 22/9 (Nederlands) en donderdag 25/9 (Engels). De sessies gaan telkens door van 10 tot 12u.
Voor wie is deze workshop bestemd?
Voor iedereen die betrokken is bij transitieprojecten op het vlak van Service Management en tooling.
Registreer gratis voor de workshop ‘The Human Factor in Service Management’ voor 21 september 2020.
Deze interactieve workshop is gratis en compact (max. 2 uur). Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.
- 2 uur sparren met experten en collega’s
- Over actuele ITSM-thema’s
- Praktisch en interactief
- Met focus op uw organisatie en uw vragen
- Volledig gratis