Terug naar overzicht

Brandweerzone Antwerpen zet Google Drive in om crisissen te managen

08/06/2018

Enabler partner

Foto's Avond voor Beleidsmakers 2018
HPE Reimagine 2018 Prediction: use science or …

Voor de officieren en brandweerlieden van Brandweerzone Antwerpen die actief betrokken zijn bij een noodgeval - zowel in de meldkamer als ter plaatse - moest het mogelijk worden om snel toegang te hebben tot gedetailleerde informatie en dit ook gemakkelijk te kunnen distribueren en delen.

Tijdens een noodgeval was het praktisch niet mogelijk voor brandweerlieden ter plaatse om bestanden te openen op een laptop. En terug in de meldkamer kostte het aanmaken van bestanden en mappen kostbare tijd tijdens het meest kritieke deel van de ingreep. De brandweerorganisatie had dan ook behoefte aan een oplossing die het de medewerkers in de meldkamer mogelijk maakt snel bestanden aan te maken die de brandweerlieden in het veld vervolgens via mobiele apparaten makkelijk kunnen openen.

Bekijk deze case

Door verder te surfen op deze website van Securitas NV, gaat u akkoord met onze cookie-policy. Meer informatie vind u in onzePrivacy Statement