Terug naar overzicht

Waarom Freshdesk van g-company een geweldige boost is voor customer support

23/08/2018

Enabler partner

Video in steden en gemeenten – wat kan en niet …
E-Book “5 Ways to Get Control of Your Backup …

Vandaag heeft elke organisatie nood aan geweldige customer support, maar soms niet de middelen om die te leveren. Freshdesk is een cloud-based customer support systeem dat – ongeacht de grootte van de organisatie – elk klantencontact een geweldige boost kan geven. Lees hier hoe g-company de customer support van Prato heeft vooruitgeholpen:

Freshdesk is een cloud-based customer support platform van g-company met een duidelijk doel: alle organisaties, ongeacht hun grootte, de middelen geven voor geweldige dienstverlening aan klanten. De doelstelling is dan ook helder: het makkelijker maken voor bedrijven om met hun klanten te spreken, en vice versa.

Niet alleen de medewerkers, maar ook de klanten van Prato zijn erg enthousiast over Freshdesk. Problemen worden nu namelijk met de juiste prioriteit behandeld. En het portaal is ook een groot succes: klanten krijgen een overzicht van hun openstaande vragen, de status ervan en wie hun contactpersoon is voor follow-up.

Lees meer over hoe Freshdesk de customer support bij Prato een geweldige boost gaf in deze case study.

lees de case study

Door verder te surfen op deze website van Securitas NV, gaat u akkoord met onze cookie-policy. Meer informatie vind u in onzePrivacy Statement